Kalas är inte lätt

Att fira födelsedag går ju ofta ut på att äta gott både mat och bakverk tårtor osv.
Nu hann jag inte träna i går och så fest på det, även om jag försöker göra smarta val och faktiskt antecknar allt i min app, så blir det lite för mycket.
Men jag har ännu inte överårigt eller frossat , hetsätit. Men den största prövningen blir när jag blir ensam, kommer jag att kunna hålla mig i skinnet då? Att vara ensam , har inneburit hetsätning många många gånger . Får se det som en utmaning.
Jag vet inte om jag på egen hand kommer att kunna vända trenden. Att vända på ovanor som sitter i sen trettio år , det gör man inte bara i en handvändning.
Ett plus är att jag numera vill träna , jag vill pressa mig och höja nivån, det är jag så nöjd med!!

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar